Assalamualaikum . Hi guys ! Amalinaa here . Enjoy reading and be my follower jyeahh ! I'll following you back later . And thank youu for the stalkers , Peace yo :)

Saturday

Final Exam

Assalamualaikum semuaaaaa ! Aaaaaaaaaaaa sihat tak niii ? Again , I'm sorry for not update anything in my blog for such a long time . I've been kind a busy lately . Ecewahh speaking ler pulokkk . Haha .

Fyi , semalam last paper untuk final exam semester 1 ni . Alhamdulillah , takde la susah sangat . Average je , tapi kalau study kaw kaw , mesti boleh jawab punya laa . Aku harap sangat dapat score 3.5 ke atas semester kali ni . InsyaAllah , doakan aku tau tau ? Hee thankssss ! Classmates aku kebanyakan semua dah balik semalam . Harini dah tak dengar suara dorang dah , huaaaa :( aku still kat hostel , maybe isnin atau selasa baru dapat balik KL . Nasib baik la housemate semua course management , so dorang la yang teman aku . Hihik . Rindunyaaaaaaaaaaa kat family kat rumah . Rindu kat ayah , ibu, nenek , adik adik aku yang 5 orang tuuu , sedara semua laaa . even dulu selalu gaduh dengan adik adik aku , tapi sekarang tak dapat nak usik dorang dahh :( rindunyaaaa . sob sob sob .

Err apa dia ? Nak tahu pasal aku and shaz  ? Ohh , hihihi kitorang okay je . Biasa la kan kalau ada gaduh gaduh manja tuu , adat la .Takkan nak baik sentiasa je kan ? Setakat ni , kitorang okay . Aku always happy bila dengan dia . hehehe . Korang doakan la jugak , kitorang kekal sampai akhir hayat . Amin . Bolehlaa aku tulis pasal kitorang dalam blog ni sampai lepas kahwin , dapat anak ,  dapat cucu . Amacam cun ? hee , that's all for now . See you later , readers :) Assalamualaikum .

P/s : I love my family , I love Shazreen , and I love his family too 

No comments:

Post a Comment