Assalamualaikum . Hi guys ! Amalinaa here . Enjoy reading and be my follower jyeahh ! I'll following you back later . And thank youu for the stalkers , Peace yo :)

Thursday

Kerjaaaa sudah mariiiiii !

Assalamualaikum . 

Selamat malam , salam sejahtera dan salam 1 Malaysia . Ecewahh , gaya saya dah macam PM leww pulak . Hahha forget it . Korang nak tahu cerita terbaru saya tak ? Cakap lah nakkkkk ! Hikhik .

Okay lah , for your information saya dapat kerja kat Parkson Selayang Mall . Sebagai promoter , haa first day kerja tu alahai memang tersiksa sikit la sebab berdiri je sepanjang masa kan . Nak duduk pun kena menyorok sebab takut supervisor nampak wakakakaka . Tapi kan kan , baru 2 hari kerja kat situ saya dapat kerja baru . Yahuuuuuuuuuuu ! Rezeki la kan , sebab sayang saya pun dapat kerja di bawah pengurusan yang sama . Bezanya , saya dalam office dan dia pula dekat cc . Waktu kerja pun tak sama , tapi asalkan dapat tengok muka dia hari hari , dah bersyukur sangat la . Mood happy je sepanjang hari . mwehehe . Hope kitorang seronok la kerja kat tempat baru ni kan . InsyaAllah .

#Btw, lupa nak cakap . Since dah start kerja ni kan , agak jarang la saya nak update belog . Takde masa kot . So , korang jangan la rindu saya banyak banyak sangat pula . Shaz jee boleh rindu saya banyak banyak sampai tak tidur malam . Hihihihi*poyo* K laa , takecare . Byee :)


No comments:

Post a Comment