Assalamualaikum . Hi guys ! Amalinaa here . Enjoy reading and be my follower jyeahh ! I'll following you back later . And thank youu for the stalkers , Peace yo :)

Sunday

Assalamualaikum .

Actually saya rasa tersangat lah bosangggg di sini , I mean di rumah saya di Rawang . Takde kawan , takde hiburan , ni pun nasib baik laptop ada boleh lah bukak youtube ke apa . Kalau tak , alahai mati kutu la nampaknya . And paling menyedihkan , tak dapat jumpa buah hati saya . Uwaaaa sob sob . Takpe nanti sampai selayang jee saya terus nak jumpa dia . Hihihi jangan jealous k >.<

Ehh jap jap . Nak tulis something ni .

Perempuan kena tahu : Seorang lelaki yang benar benar mencintai anda tidak akan sesekali membenarkan anda pergi , tidak kira bagaimana sukar keadaan sekalipun :')

Lelaki kena tahu : Seorang wanita yang benar benar mencintai diri anda akan marah atau membebel untuk banyak perkara , tetapi masih menerima anda seadanya walaupun anda pernah menyakiti hatinya :')

Korang rasa betul tak ? Hmm bagi saya sendiri , saya sangat setuju dengan kata kata di atas . Sebab saya sendiri sedang mengalami keadaan seperti ini . Saya memang banyak bising pot pet pot pet and mengamuk kat sayang saya , tapi perasaan saya tak pernah hilang sedikit pun . Malah kasih sayang dan cinta tu bertambah lebih banyak dari sebelumnya . Hee . 
I do love you Muhammad Shazreen bin Roszimi ♥ ♥ ♥

Thankyouuu .

No comments:

Post a Comment