Assalamualaikum . Hi guys ! Amalinaa here . Enjoy reading and be my follower jyeahh ! I'll following you back later . And thank youu for the stalkers , Peace yo :)

Sunday

Happy New Year 2012 :)

Assalamualaikum . Morning peeps !

Yeayy yeayy ! Hohohoho harini 1 Januari 2012 , tahun baru , azam baru lah kan . 2012 , please be nice to me baby . Hee , hope tahun baru ni lebih bermakna and lebih baik untuk hubungan saya dan buah hati , Muhammad Shazreen Bin Roszimi . Saya  sayang awak sangat . Saya taknak kita gaduh lagi *gaduh manja bolehlaa* Then , saya nak kurangkan sifat kuat cemburu saya . Hihi , tapi kurangkan sikit jelaa ehh . Cemburu kan tandanya sayang :] Doakan kitorang berkekalan  tau ? And semoga tahun baru ni semua urusan akan berjalan dengan lancar . InsyaAllah Amin .

Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah walau dipisah laut biru
Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah 
Tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu percayalah


I'll always cherish of our days like there is no tomorrow
Your love was like the heavens from above
And it felt so real like a dream for me
I'll always keep you close here in my sleep 



LOVE , 
AMALINAA ♥ 

No comments:

Post a Comment