Assalamualaikum . Hi guys ! Amalinaa here . Enjoy reading and be my follower jyeahh ! I'll following you back later . And thank youu for the stalkers , Peace yo :)

Friday

ILOVEYOU .

Assalamualaikum .

Guess what ? Hewhewhew , haritu saya nyanyi lagu untuk pakwe saya . Tapi bukan lah dari mula sampai habis . It just part chorus sikit je . Suara saya tak lah sesedap Yuna or Siti Nurhaliza . Tapi suara saya ala ala Taylor Swift gituu *perasanngila* Hikhik . Nak tahu lagu apa ? Haa , ni dengar dan hayati lirik dia . Nak kata jiwang tu , ada lah jiwang sikit . Well , saya memang berjiwa romantis bila dengan pakwe saya . So what ? Jangan dengki okay ? Hehehee . Bie , me love you so much 





#SPM lagi 10 hari . Maybe ini last post saya before SPM . So , please wish me luck okay ? Thank you very very much  readers . Jangan rindukan saya tau selama saya tak update belog nanti *k , perasan lagi* Byee , take care . Assalamualaikum :]

No comments:

Post a Comment