Assalamualaikum . Hi guys ! Amalinaa here . Enjoy reading and be my follower jyeahh ! I'll following you back later . And thank youu for the stalkers , Peace yo :)

Monday

Assalamualaikum . Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua umat Islam .

Semalam saya pergi beraya kat rumah buah hati saya . Seriously malu and segan gila , yelah nak jumpa bakal mak mertua wehhh . Masa tu around pukul 2.30 petang , so dah panas terik tu saya minta tolong sedara tolong hantarkan . 5 minit dah sampai depan pondok guard apartment Desa Putra tu . Saya call sayang saya nak bagitahu saya dah sampai . Pastu dia suruh naik jee rumah dia , mama dia takde masa tu . Okayy , masih berdebar nak naik setiap anak tangga menuju ke tingkat 3 . Sampai depan rumah dia , dia dah sambut dengan senyuman lebar *dia memang ceria selalu* Hihi okay . Adik dia , Eryn buatkan air oren pastu saya makan lah nasi impit sikit , dalam 5 ketul cukup . Well , kenalah cover sikit depan pakwe kan . Heee . Setengah jam lepastu, kitorang tengah borak borak tetiba mama dah balik dengan kawan dia . Jantung saya berdegup sangat kencang ketika itu , saya terus bangun then salam mama . Mama tak cakap apa , just tanya dah makan belum . Saya malu malu cakap dah makan . Auww auww . Pastu saya call Anis suruh dia datang situ dengan cousin . Kitorang lepak sampai pukul 4 . Before balik , saya tak lupa tau nak salam mama . Hihi *legaa gilaa*

Destinasi seterusnya adalahh , rumah nenek saya lewww :]

Okay , firstly shaz taknak masuk rumah . Dia takut kalau ayah saya nak marah dia . And dia malu sebab ramai sedara saya dalam rumah . *Maklong saya kata nak interview dia , aiyokk* Watlek sudahh . Mwehehehe . Takpe , kitorang lepak depan rumah dulu . Ada kerusi boleh duduk ramairamai . Nak dekat pukul 6 camtuh , barulah Shaz dengan member cousin saya nak masuk makan . Itupun sebab nenek paksa masuk . Hahhaha tulahh padan muka orang ajak taknak masuk kan . Saya , Anis dan Tasya pun tunjukkan lah kerajinan kitorang kan . Kitorang hidangkan air , ambilkan makanan untuk tetamu kitorang hee . Saya ambilkan mee jawa untuk pakwe saya , tapi saya terletak sayur pula dalam tu ishh *Shaz tak makan sayur , sorry ye awak*  Around pukul 7 dah nak maghrib tu dorang semua balik . K that's all . Ini first time saya beraya dengan keluarga pakwe saya . Hihi :)

HappyFamily :]
Tiga beradik comel :]
My sister , Anis and my cousin , Aiman :]
Ada gaya parents mithali tak ? Hikhik :]

No comments:

Post a Comment